Документ взят из кэша поисковой машины. Адрес
оригинального документа
: http://lib.mexmat.ru/books/30079
Дата изменения: Unknown
Дата индексирования: Sun Apr 10 16:25:24 2016
Кодировка: Windows-1251
Поисковые слова: tail
Электронная библиотека Попечительского совета механико-математического факультета Московского государственного университета
Нашли опечатку? Выделите ее мышкой и нажмите Ctrl+Enter
Название: Retailization: Brand Survival in the Age of Retailer Power
Авторы: Thomassen L., Aconis A.
Аннотация:
Presents an innovative and pragmatic step-by-step process to help businesses rethink their brand efforts around the retail strategies that best meet the needs of today's shoppers. Illustrates how brand power is inexorably being replaced by retailer power. Based on a two-year study conducted by AC Nielsen and BBDO Europe - the largest global study on selling branded products ever conducted - the book reveals how corporations and their brands are dealing (or not dealing ) with this new era.