Документ взят из кэша поисковой машины. Адрес
оригинального документа
: http://www.chemport.ru/market_assessments/index.php?h=chemport.ru&id=894&parent=rubricator&child=getresearch
Дата изменения: Wed Apr 13 05:57:27 2016 Дата индексирования: Wed Apr 13 06:07:26 2016 Кодировка: Windows-1251 |
поиск |
Consumers expectations relating premium beer brands the research prepared on the basis of non-standardized interviews with beer consumersРубрикатор ::
Продовольствие/ пищевая промышленность :: Безалкогольные/ слабоалкогольные напитки ::
Consumers` expectations relating premium beer brands: The research prepared on the basis of non-standardized interviews with beer consumers
Телефон для консультаций: +7(495)920-6198, +7(903)799-6121 Вы можете заказать данный отчет в режиме on-line прямо сейчас, заполнив небольшую форму регистрации. Заказ отчета не обязывает к его покупке. После получения заказа на отчет с Вами свяжется наш менеджер, который:
Поля, отмеченные звездочкой, обязательны для заполнения. Полное описание отчета The present research was carried out by means of non-standardized (non-formalized) interview with consumers of expensive beer brands (the retail price higher than 40 rubles). The goal which had been set for interviewers was not to obtain stock phrases «I like it because it’s tasty», but concrete expres-sions. If a person answered with such a phrase the interviewer set another question to make it more precise, for example: «How do you feel, what makes it tastier than analogous beer brands?» There were 2 main ways used by depth interview: iteration and provocation. Iteration means the maximum «deepening» in answers: «Why do you think is this beer better?» «Why do you think its taste is different from analogous beer brands?» « What exactly do you like in taste of this beer?». By the provocation declared brand characteristics are compared with characteristics of the analogous brands: «Do other expensive beers really haven’t this «special fine beer bitterness?», «Do you think that the brands …, …, aren’t mild enough?», «Have you tasted other, analogous brands?». This approach enables to obtain deep and interesting interview when the conversation with the respondent exceeds the limits of stereotype answers and it is possible to reveal real reasons of con-sumers` preferences and of their attitude. Requirements for final statements: - no stereotype answers, which can hide quite different reasons and motives; - if this or that characteristics makes a motive, they should be separated into its constituent parts. The rule of thumb says - «the process engineer shall understand what to do with the product to satisfy consumers».
The interviews were held in chain supermarkets «Sedmoj Conti-nent» (The Seventh Continent), «Paterson» and «Ramstore». Totally 150 non-standardized interviews took place.
Подробное оглавление/содержание отчета Content of the report: Introduction Part 1. Perception of the most popular premium beer brands by consumers. 1. Krusovice. 2. Guinness. 3. Budweiser Budvar. 4. Paulaner. 5. Tinkoff. 6. Heineken. 7. Corona Extra. 8. Grolsch. 9. Tuborg. 10. Pilsner Urquell. 11. Velkopopovicky Kozel. 12. Edelweiss
Part 2. Peculiarities in perception of cheap and expensive beer brands
Part 3. Consumers` expectations relating premium beer brands 1. Origin of beer. 2. Kinds of beer. 3. Taste. 4. Packing. 5. Price. 6. Sale-place. 7. Idea of positioning. Summary
Перечень приложений ___
Исследования по теме
Возник вопрос по содержанию отчета? Задайте его! Персональный менеджер свяжется с Вами и поможет решить любую задачу.
Актуальные исследования и бизнес-планы
|
Новости компаний
29.03.16
|
Химический портал
Все новости
Ваш электронный билет на выставку 'Аналитика Экспо 2016' 21.03.16 | Химический портал Ваш электронный билет на выставку 'Аналитика Экспо 2016' 28.01.16 | ИндаСофт, ООО Семинар 'Организация ВЛК в ЛИМС' 2016 12.02.16 | ЭКОС-1, ЗАО СЕМИНАР 'Использование спектрометрических методов в прикладных..." 12.02.16 | ЭКОС-1, ЗАО Семинар 'Аналитические методы в фармацевтике. Новые разработки..." Подписка на новости
Читайте также:
Все новости
11.4.2016 Самая длинная линейная цепь из атомов углерода 7.4.2016 Синтезирована новая двумерная форма бора 4.4.2016 Были окна стеклянные - станут окна деревянные 31.3.2016 Катализатор Граббса решит проблему старых покрышек 28.3.2016 Позитроны определяют строение диоксида титана 24.3.2016 Новый поворот в деле об ароматичности Подписка на новости
|