|
|
Ну, всегда есть шанс, что слону станет стыдно и он сделает disconnect. Итого, минус один.
|
|
Mike
|
Ызарг
|
|
|
|
Рег.: 02.11.2002
|
Сообщений: 8098
|
|
Рейтинг: 2147
|
|
|
Кек. Я по обоим статам ваш папашка!
|
|
Menz
|
Agitat
|
|
|
|
Рег.: 10.03.2003
|
Сообщений: 5843
|
Из: фишки у фонтанов
|
Рейтинг: 1515
|
|
|
|
KIM
|
addict
|
|
|
|
Рег.: 12.11.2002
|
Сообщений: 691
|
|
Рейтинг: 3
|
|
|
Кстати, кто-нибудь убивал слона паяльником в реальной игре? Не зависшего, не отошедшего поссать и т. д. Fade-а я в 2.01 по-моему 1 раз запаял, правда народ помогал из автоматов.
|
|
prop
|
пелоскот
|
|
|
|
Рег.: 16.09.2003
|
Сообщений: 5308
|
Из: пезды
|
Рейтинг: 999
|
|
Re: GO NS
[re: KIM]
23.04.2004 20:36
|
|
|
в 1.04 я фэйда 1 на 1 запаял на хайве
зы че, разработчики опять всех наебали? через 3.5 часа уже суббота будет...
|
|
|
pretty_fly
|
Pooh-Bah
|
|
|
|
Рег.: 22.10.2003
|
Сообщений: 2165
|
|
Рейтинг: 86
|
|
Re: GO NS
[re: KIM]
23.04.2004 20:38
|
|
|
насчет велдера х3, но ножам раза 3 пиздил . На самом деле нож страшное оружие против слона. Основная прелесть быстрота, почти 100% попадания и дизориентация - при каждом попадании экран чувака-слона краснеет и сбивается прицел, если чуваку помогают 2-3 легких маринера и слон сразу не убивает чувака с ножом, паника ему гарантирована.
|
|
top
|
|
(10.0.0.73)
|
|
|
|
|
|
Рейтинг: 3392
|
|
|
Да уж, напугать слона ножом можно до смерти так, что он от смеха умрет
|
|
top
|
|
(10.0.0.73)
|
|
|
|
|
|
Рейтинг: 3392
|
|
Re: GO NS
[re: top]
23.04.2004 21:01
|
|
|
|
Mike
|
Ызарг
|
|
|
|
Рег.: 02.11.2002
|
Сообщений: 8098
|
|
Рейтинг: 2147
|
|
Re: GO NS
[re: top]
23.04.2004 21:04
|
|
|
Помните, что слона можно не только зарезать, но и заtopать.
|
|
top
|
|
(10.0.0.73)
|
|
|
|
|
|
Рейтинг: 3392
|
|
|
|
pretty_fly
|
Pooh-Bah
|
|
|
|
Рег.: 22.10.2003
|
Сообщений: 2165
|
|
Рейтинг: 86
|
|
Re: GO NS
[re: top]
24.04.2004 07:45
|
|
|
вышла 4ая бета. Ал куда тебе можно залить? Ибо мой комп зашарен в сети.
|
|
pretty_fly
|
Pooh-Bah
|
|
|
|
Рег.: 22.10.2003
|
Сообщений: 2165
|
|
Рейтинг: 86
|
|
|
Beta 4 changelog -------------------- O Combat changes O Removed wave spawn to shorten game length (only one person spawning at a time). O Increased unlock hive ability 3 cost from 1 to 2 O Aliens now gain experience slowly over time
O Bast is back!! Completely-remade nsast, with much better server performance/pings (thanks Mendasp and the entire crew!)
O ns_metal update from Quazilin (update 10) * New "Supply way" * Smaller "Storage D" * New res * More infestation/Tweaks * Added steam bursts with sfx
O Lerk gestation time lowered from 28 to 20 seconds
O Fixed bug where player angles weren't set properly on spawn (bug # 559, thanks XP-Cagey!)
O Phase 1 of the Big Unannounced System (BUS)
O Fixed bug where joysticks weren't able to rotate the player view (thanks XP-Cagey!)
O Fixed voice comm labels so they can be read more easily (always black text).
O Changed commander voice comm label to white to differentiate him (soldiers are blue).
O Reduced number of entities in ns_tanith from 394 to 264 for improved server performance (thanks tommyd!)
O No longer play client-side sparks or bullet impact particles on client when shotgun pellets hit a player or water (graphical bug only)
O Fixed bug where lone marines tended to spawn at some spawns more then others (Combat)
O Fixed bug where pop-up menu costs weren't visible for alien players (NS mode, bug #471)
O Removed unneeded HL commands (third-person camera exploit, timerefresh, gl_monolights, gl_overbright, gl_clear, cl_nosmooth, cl_smoothtime). Bug #101.
O Fixed bug where marines could phase to a recycling phase gate (bug #554)
O Final version of ns_agora (thanks Kawak!) - Added more covers in Tunnel and Cargo - Added new vents - New Sewer Hive and New "Main Generator" (so there is some changes in the layout for this side of the map) - Added a ladder near "Freight Elevator Access" , but Marines need to weld a door to acces it. - The vent leading to "The Wedge" from tunnel is now weldable. - Fixed "Onos getting stuck" in "The Pit" - Added/modified lots of little things here and there..
O Removed energy cost for lerk flight (to encourage flight while using abilities)
O Lag no longer allows exploit where research is done on wrong building / current comm chair can no longer be recycled (bug# 199)
O New welder, machine gun, pistol, hmg, metabolize and shotty sounds from MadMaxx - Tweak welder ROF for variety - Hand grenade sounds
O Improved HLTV support. Blips still aren't drawing on the overview map, and some of the UI controls don't work very well, but it should be useable. More to come.
O Updated ns_eclipse (thanks KungFuSquirrel!) - New vent added between South Loop/Maintenance Vent and Keyhole - New vent added between South Loop and Computer Core - New weldable added on South Loop/Computer Core vent - Old Triad pits/effects restored - Old skylights near marine spawn restored - Restored ns_eclipse.wad - Various texture usage optimizations - Adjusted Triad layout to allow better res defense (experimental) - Restored doors in marine spawn - restructured active side of Marine Spawn - Moved Marine spawns closer to CC - CC moved out of alcove - Atmospheric adjustments to hives
O Updated ns_veil (thanks KungFuSquirrel!) - Expanded Marine Spawn - Lowered "Pink Monster" in Marine Spawn - Fixed embarrassing "Eclipse Logo Backwards in my Own Map" problem... Doh. - Removed North Loop - Texture usage optimizations - Repaired remaining Onos stick points (I hope!) - Removed all chairs in front of computer panels - New vents (find/learn them yourselves ) - Some added infestation in hive areas - Layout/architecture tweaks near Pipeline - Weldables added to Nanogrid Status
O Updated ns_nothing (thanks KungFuSquirrel!) O Elevators changed to func_doors
O Upgrading a turret factory no longer restores all its hit points (bug #539)
O Items no longer sink through the world when placed against slopes, items can now be placed at up to 45 degrees, on stairs, etc. (bug #291, bug #527)
|
|
pretty_fly
|
Pooh-Bah
|
|
|
|
Рег.: 22.10.2003
|
Сообщений: 2165
|
|
Рейтинг: 86
|
|
|
давайте-ка господа часов на 8 забьемся на новом басте погонять.
|
|
top
|
|
(10.0.0.73)
|
|
|
|
|
|
Рейтинг: 3392
|
|
|
Где сказано, что пофиксили каталист ?
|
|
Troop
|
O shit not you again
|
|
|
|
Рег.: 10.09.2002
|
Сообщений: 49111
|
Из: Crypt
|
Рейтинг: 24668
|
|
Re: GO NS
[re: top]
24.04.2004 10:57
|
|
|
и где сказано что пофиксили темные менюшки под 2003 сервером?
|
|
|
Mex
|
как Meh
|
|
|
|
Рег.: 08.10.2003
|
Сообщений: 1493
|
|
Рейтинг: 2
|
|
Re: GO NS
[re: top]
24.04.2004 11:00
|
|
|
Quote:
only one person spawning at a time
rbI rbI rbI
|
increase da peace |
|
AL
|
member
|
|
|
|
Рег.: 06.02.2004
|
Сообщений: 103
|
|
Рейтинг: 0
|
|
Re: GO NS
[re: Mex]
24.04.2004 11:23
|
|
|
\\kav\Write$
И вообще если что то хотите закачать то сюда качайте, так как расшарена всегда (используется соседями для временного хранения файлов, так как у них винты забиты)
Редактировал AL (24.04.2004 11:52)
|
|
jesus
|
Kudrea's
|
|
|
|
Рег.: 07.09.2002
|
Сообщений: 15082
|
Из: ...
|
Рейтинг: 1106
|
|
Re: GO NS
[re: Mex]
24.04.2004 11:28
|
|
|
а может ну ее нахуй? а то конвеер по добыче фрагов на респе улучшили только
|
|
Troop
|
O shit not you again
|
|
|
|
Рег.: 10.09.2002
|
Сообщений: 49111
|
Из: Crypt
|
Рейтинг: 24668
|
|
|
давайте попробуемЖ, хочу на басте сыграть
|
|
|
|
Re: GO NS
[re: top]
24.04.2004 12:32
|
|
|
Реально. Они пофиксили каталист-баг или нет? А то какие-то мелочи меняют, да еще и баланс портят. Может отпишите им на официальный сайт.
|
|