Документ взят из кэша поисковой машины. Адрес оригинального документа : http://www.fds-net.ru/showflat.php?Number=1071114&src=arc&showlite=
Дата изменения: Unknown
Дата индексирования: Tue Apr 12 08:42:42 2016
Кодировка: Windows-1251
GO NS - Public forum of MSU united student networks
Root | Google | Yandex | Mail.ru | Kommersant | Afisha | LAN Support
  
Hobby >> Games (Archive)

Страницы: 0 | 20 | 40 | 60 | 80 | 100 | 120 | 140 | 160 | 180 | 200 | 220 | 240 | 260 | показать все | след. страница
Anonymous
Незарегистрирован
(10.6.1.114)

  Re: GO NS [re: Mike]
      23.04.2004 17:07
 

Ну, всегда есть шанс, что слону станет стыдно и он сделает disconnect. Итого, минус один.

Mike
Ызарг

Рег.: 02.11.2002
Сообщений: 8098
Рейтинг: 2147
  Re: GO NS [re: Anonymous]
      23.04.2004 17:10
 

Кек. Я по обоим статам ваш папашка!

Menz
Agitat

Рег.: 10.03.2003
Сообщений: 5843
Из: фишки у фонтанов
Рейтинг: 1515
  Re: GO NS [re: Anonymous]
      23.04.2004 18:38
 

всегда есть шанс, что слон вдохнет не тем местом - паяльник тоже переварится

кстати, джетеры очень вкусные, не понимаю нафига их слоны пытаются на кол насадить

нифига ж себе эти герои фрагов-то набили уже





Редактировал Menz (23.04.2004 19:39)
\\ Menz sanus in corpore sano
KIM
addict

Рег.: 12.11.2002
Сообщений: 691
Рейтинг: 3
  Re: GO NS [re: Anonymous]
      23.04.2004 20:07
 

Кстати, кто-нибудь убивал слона паяльником в реальной игре?
Не зависшего, не отошедшего поссать и т. д.
Fade-а я в 2.01 по-моему 1 раз запаял, правда народ помогал из автоматов.

prop
пелоскот

Рег.: 16.09.2003
Сообщений: 5308
Из: пезды
Рейтинг: 999
  Re: GO NS [re: KIM]
      23.04.2004 20:36
 

в 1.04 я фэйда 1 на 1 запаял на хайве

зы че, разработчики опять всех наебали? через 3.5 часа уже суббота будет...




pretty_fly
Pooh-Bah

Рег.: 22.10.2003
Сообщений: 2165
Рейтинг: 86
  Re: GO NS [re: KIM]
      23.04.2004 20:38
 

насчет велдера х3, но ножам раза 3 пиздил . На самом деле нож страшное оружие против слона. Основная прелесть быстрота, почти 100% попадания и дизориентация - при каждом попадании экран чувака-слона краснеет и сбивается прицел, если чуваку помогают 2-3 легких маринера и слон сразу не убивает чувака с ножом, паника ему гарантирована.

top
(10.0.0.73)

Рейтинг: 3392
  Re: GO NS [re: pretty_fly]
      23.04.2004 21:00
 

Да уж, напугать слона ножом можно до смерти так, что он от смеха умрет

top
(10.0.0.73)

Рейтинг: 3392
  Re: GO NS [re: top]
      23.04.2004 21:01
 

го все в 21.00

Mike
Ызарг

Рег.: 02.11.2002
Сообщений: 8098
Рейтинг: 2147
  Re: GO NS [re: top]
      23.04.2004 21:04
 

Помните, что слона можно не только зарезать, но и заtopать.

top
(10.0.0.73)

Рейтинг: 3392
  Re: GO NS [re: Mike]
      23.04.2004 21:06
 



pretty_fly
Pooh-Bah

Рег.: 22.10.2003
Сообщений: 2165
Рейтинг: 86
  Re: GO NS [re: top]
      24.04.2004 07:45
 

вышла 4ая бета. Ал куда тебе можно залить? Ибо мой комп зашарен в сети.

pretty_fly
Pooh-Bah

Рег.: 22.10.2003
Сообщений: 2165
Рейтинг: 86
  Re: GO NS [re: pretty_fly]
      24.04.2004 07:45
 

Beta 4 changelog
--------------------
O Combat changes
O Removed wave spawn to shorten game length (only one person spawning at a time).
O Increased unlock hive ability 3 cost from 1 to 2
O Aliens now gain experience slowly over time

O Bast is back!! Completely-remade nsast, with much better server performance/pings (thanks Mendasp and the entire crew!)

O ns_metal update from Quazilin (update 10)
* New "Supply way"
* Smaller "Storage D"
* New res
* More infestation/Tweaks
* Added steam bursts with sfx

O Lerk gestation time lowered from 28 to 20 seconds

O Fixed bug where player angles weren't set properly on spawn (bug # 559, thanks XP-Cagey!)

O Phase 1 of the Big Unannounced System (BUS)

O Fixed bug where joysticks weren't able to rotate the player view (thanks XP-Cagey!)

O Fixed voice comm labels so they can be read more easily (always black text).

O Changed commander voice comm label to white to differentiate him (soldiers are blue).

O Reduced number of entities in ns_tanith from 394 to 264 for improved server performance (thanks tommyd!)

O No longer play client-side sparks or bullet impact particles on client when shotgun pellets hit a player or water (graphical bug only)

O Fixed bug where lone marines tended to spawn at some spawns more then others (Combat)

O Fixed bug where pop-up menu costs weren't visible for alien players (NS mode, bug #471)

O Removed unneeded HL commands (third-person camera exploit, timerefresh, gl_monolights, gl_overbright, gl_clear, cl_nosmooth, cl_smoothtime). Bug #101.

O Fixed bug where marines could phase to a recycling phase gate (bug #554)

O Final version of ns_agora (thanks Kawak!)
- Added more covers in Tunnel and Cargo
- Added new vents
- New Sewer Hive and New "Main Generator" (so there is some changes in the layout for this side of the map)
- Added a ladder near "Freight Elevator Access" , but Marines need to weld a door to acces it.
- The vent leading to "The Wedge" from tunnel is now weldable.
- Fixed "Onos getting stuck" in "The Pit"
- Added/modified lots of little things here and there..

O Removed energy cost for lerk flight (to encourage flight while using abilities)

O Lag no longer allows exploit where research is done on wrong building / current comm chair can no longer be recycled (bug# 199)

O New welder, machine gun, pistol, hmg, metabolize and shotty sounds from MadMaxx
- Tweak welder ROF for variety
- Hand grenade sounds

O Improved HLTV support. Blips still aren't drawing on the overview map, and some of the UI controls don't work very well, but it should be useable. More to come.

O Updated ns_eclipse (thanks KungFuSquirrel!)
- New vent added between South Loop/Maintenance Vent and Keyhole
- New vent added between South Loop and Computer Core
- New weldable added on South Loop/Computer Core vent
- Old Triad pits/effects restored
- Old skylights near marine spawn restored
- Restored ns_eclipse.wad
- Various texture usage optimizations
- Adjusted Triad layout to allow better res defense (experimental)
- Restored doors in marine spawn
- restructured active side of Marine Spawn
- Moved Marine spawns closer to CC
- CC moved out of alcove
- Atmospheric adjustments to hives

O Updated ns_veil (thanks KungFuSquirrel!)
- Expanded Marine Spawn
- Lowered "Pink Monster" in Marine Spawn
- Fixed embarrassing "Eclipse Logo Backwards in my Own Map" problem... Doh.
- Removed North Loop
- Texture usage optimizations
- Repaired remaining Onos stick points (I hope!)
- Removed all chairs in front of computer panels
- New vents (find/learn them yourselves )
- Some added infestation in hive areas
- Layout/architecture tweaks near Pipeline
- Weldables added to Nanogrid Status

O Updated ns_nothing (thanks KungFuSquirrel!)
O Elevators changed to func_doors

O Upgrading a turret factory no longer restores all its hit points (bug #539)

O Items no longer sink through the world when placed against slopes, items can now be placed at up to 45 degrees, on stairs, etc. (bug #291, bug #527)


pretty_fly
Pooh-Bah

Рег.: 22.10.2003
Сообщений: 2165
Рейтинг: 86
  Re: GO NS [re: pretty_fly]
      24.04.2004 07:49
 

давайте-ка господа часов на 8 забьемся на новом басте погонять.

top
(10.0.0.73)

Рейтинг: 3392
  Re: GO NS [re: pretty_fly]
      24.04.2004 10:38
 

Где сказано, что пофиксили каталист ?

TroopМодератор
O shit not you again

Рег.: 10.09.2002
Сообщений: 49111
Из: Crypt
Рейтинг: 24668
  Re: GO NS [re: top]
      24.04.2004 10:57
 

и где сказано что пофиксили темные менюшки под 2003 сервером?



Mex
как Meh

Рег.: 08.10.2003
Сообщений: 1493
Рейтинг: 2
  Re: GO NS [re: top]
      24.04.2004 11:00
 

Quote:

only one person spawning at a time



rbI rbI rbI



increase da peace
AL
member

Рег.: 06.02.2004
Сообщений: 103
Рейтинг: 0
  Re: GO NS [re: Mex]
      24.04.2004 11:23
 

\\kav\Write$

И вообще если что то хотите закачать то сюда качайте, так как расшарена всегда (используется соседями для временного хранения файлов, так как у них винты забиты)



Редактировал AL (24.04.2004 11:52)
jesus
Kudrea's

Рег.: 07.09.2002
Сообщений: 15082
Из: ...
Рейтинг: 1106
  Re: GO NS [re: Mex]
      24.04.2004 11:28
 

а может ну ее нахуй? а то конвеер по добыче фрагов на респе улучшили только

TroopМодератор
O shit not you again

Рег.: 10.09.2002
Сообщений: 49111
Из: Crypt
Рейтинг: 24668
  Re: GO NS [re: jesus]
      24.04.2004 11:29
 

давайте попробуемЖ, хочу на басте сыграть



Anonymous
Незарегистрирован
(10.6.1.114)

  Re: GO NS [re: top]
      24.04.2004 12:32
 

Реально. Они пофиксили каталист-баг или нет? А то какие-то мелочи меняют, да еще и баланс портят. Может отпишите им на официальный сайт.

Страницы: 0 | 20 | 40 | 60 | 80 | 100 | 120 | 140 | 160 | 180 | 200 | 220 | 240 | 260 | показать все | след. страница

Hobby >> Games (Archive)

Дополнительная информация
0 зарегистрированных и 0 анонимных пользователей просматривают этот форум.

Модераторы:  Troop, Loks, FAQ 

Печать темы
>>
Права
      Вы можете создавать новые темы
      Вы можете отвечать на сообщения
      HTML отключен
      UBBCode включен

Рейтинг:
Просмотров темы:

Переход в